fredag 20. mai 2011

Parketten er lagt

Det har vore ei stusselig veke oppdateringmessig.
Men her kjem ein aldri så liten oppdatering fra Oterstien.

Me har fått lagt det meste av parketten, og er veldig fornøgd med resultatet.
Litt mer "spill" og "liv" enn først antatt, men dette gjer ingenting.
Me synest det ser flott ut!





Marthå var ganske ivrig på å sjå om dei svarte møblane som er kjøpt inn, passer til gulvet.
Heldigvis ser det slik ut:)
Ovenfor ser dere benken som høre til spisebordet me har kjøpt.
Me kjøpte ikkje inn fleire stoler da me allereide har dette.
Desse beholdes, men trekket byttes.
Benken skal etter planen brukes på soverommet i front av sengen.
Kan være greitt og ha noko å sitte på når ein 30 år gammal mann skal kle seg om morgonen.

På bilde nr to kan soverommet sees. Denne døra skal tettes.
Dette for å gjøre stuen større.
Lampa som heng og dingler i taket på det eine bilde skal tas vekk, men får henge enn så lenge.
Lys må jo ein ha:)

Mens eg har jobba med parketten (levert parketten til personen som la den ned), har Marthå begynt å skru sammen kjøkkenet. Kjekt å sjå framgangen i huset.
No må me bare bestemme oss for benkeplaten, så er alt i boks:)

God helg.
Nå skal eg kosa meg resten av dagen min:)

1 kommentar:

  1. Fint det så ut. Blir kjempe bra dette:)Jeg syns parketten ble kjempe tøff. Er gøy å følge med på fremgangen deres. Syns du er veldig handy Fred som har "jobba" med parkettern;p

    Tina

    SvarSlett