onsdag 22. juni 2011

Endeleg innflytta

Hei.
Me er offisielt innflytta!:)

Det har vore smått med oppdatering den siste veka grunna innspurten.
No er me godt inne i vår første ferieveke.
Ferien sålangt er viet huset, og det vil nok også resten av denne veka bli.
Andre veka tilbringes i Sogn før med får besøk av Noah og familien.
Gleder oss kjempe til sognatur og besøk.
Kribler etter å visa fram nye flotte huset våres til familien.
Etter to veker med ferie er det tilbake på jobb, mens Marthå fortsatt vil ha 7 veker igjen.
Kor er likestillinga i 2011?

Men tilbake til huset.
Røyrleggeren var innom seint i førre veke, og elektrikeren gjorde siste finpuss mandag.
Så nå er kjøkkenet i tipp topp stand, og me har allereide ete fleire middager.
Me er superfornøgde med kjøkkenet,
og endelig er skuffene plassert akkurat slik me vil ha det.
Nokon som kjenner seg igjen i tanken på kvifor står oppvaskemaskinen der osv??
Nå står alt på rett plass:)

Valget av svart ramme vart ein suksess. Det gjorde seg virkelig.
Det å få på plass vifta var jaggu meg ikkje enkelt,
men når alt kom til alt var det vært strevet.
Lys i taket er på plass. Og valget ble tilslutt ein kvit spot.
Andre lamper vart prøvd, men valgte tilslutt den vanlige spotlampa.
Valgte kvit for å ikkje bryte for mykje av fargene.

Ellers er "krakker" populært i dette huset.
Marthå såg for seg at ein slik "krakk" også kunne gjort nytten som krydderhylle.
Believe it or not! :)
Et påfunn som eg i utgangspunktet hadde mindre tru på, men når eg ser resultatet ble det pent dette også. Eller kva synest dere?





Heilt til slutt vil eg legga ut bilder av den nye godstolen våres.
Her ser eg fram til å slappe av med ein god bok (Harry Hole er innkjøpt) og slappe av.
Avlastningsbordet ved siden av fungerer flott til og sette glasset frå seg.
Bokhyllen står like ved som dere ser.
Her må vi bare fylle opp med litt bøker. Ser litt "trist" ut her ennå.








God natt til dere.

1 kommentar:

  1. Når kan de ta i mot besøk av Siri då? Eg trur eg kunne ha trivast der ei helg eller so, ser nydeleg flott ut :)

    SvarSlett